INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Vakre hjem

På fredag finner du den nyeste utgaven av vakre hjem i bladhyllene, og allerede i dag dumper det ned i postkassen min hjemme! :))
Desidert det herligste interiørbladet etter min mening.
Jeg finner utrolig masse inspirasjon til både hus og hage i hver eneste utgave, og det er det eneste bladet jeg faktisk sparer på.
Klipping og riving i vakre hjem er en synd!!!! ;)

Er akkurat ferdig med Himlingens annonse i lokalavisa, Fosna-Folket, og deres "Sommer i Rissa" bilag, som kommer ut neste torsdag (om jeg husker riktig)!

Fredag 18. juni serverer Coop Prix grillmat til alle sine kunder, ute på parkeringen her, noe de visstnok gjør hvert år - og som er en stor suksess hver gang!
I den anledning har vi planlagt litt sprell her i butikken også, så det er bare å følge med!! :)
Jeg krysser i hvertfall fingene for sol og varme den dagen!
Det blir så koselig atte!! :))

1 kommentar:

  1. Ah, da ligger det nok et blad og venter på meg også!! Enig med deg, et utrolig vakkert blad!!
    Ha en fin dag på Himlingen;-)
    klem Heidi.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)