INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Tilbake!

Da var jeg endelig tilbake fra vår lille ferie... ;)
Ikke tro at det ikke var godt, for ferie er deilig det, men gud som jeg har savnet butikken, livet på gården og ikke minst bloggen!!!
Da vi begynte å kjøre mot Sverige var jeg just ikke klar for en uke ute i de svenska skogarna, og hadde selvfølgelig pakken ned macen i god tro om å klare å finne en eller annen der ute som hadde trådløst nett, slik at jeg kunne følge med på det som skjedde ute i den store verden, men niks!! Helt isolert!
Hvem hadde trodd at jeg skulle bli bloggavhengig!? :) Jeg overlevde selvfølgelig, og etter noen dager var det faktisk helt greit....

Det beste med hele turen var at vi hadde sol hele uka, og hele 25 varmegrader på torsdag!!!!
Tro det eller ei, men jeg har faktisk fått litt farge på kroppen, og er ikke lenger melkehvit som jeg var da vi dro. ;)
Synd at jeg glemte solhatten min, som jeg har ventet sånn på å få bruke. Den henger her i gangen vår og lengter etter solsteken! :)
Vi får da inderlig håpe at den får bli med meg ut om ikke så altfor lenge....
I morgen skal jeg feire sankthans/midtsommer på ekte vis.
Med blomster i håret, hvit sommerkjole og mest sannsynligvis gummistøvler! :)

Ha en fin fredagskveld!!

1 kommentar:

  1. Det måtte være en fin opplevelse å se solen..:)
    Her glimrer den med sitt fravær..men det er vi vant til nå:)
    Vi ble lei av kaldt vær, og måtte gjøre noe med, så varmen drar vi til i midten av juli.
    JA vi GLEDER oss!!
    Håper det blir fin feiring da. Kos dere!
    Klem fra Katharina

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)