INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Nyheter!

Nå begynner nyhetene endelig å strømme på i butikken!
I dag har det kommet to esker fra Saint tropez....
Denne deilige toppen/tunicaen i behagelig bomull. Denne fargen, som er lys syrin lilla og offwhite, eller dusty shell som den så fint heter i saint tropez' sommerkolleksjon! :)
Helt enkel, men med nydelige blonder oppe på skuldrene, samt vakre knapper. Detaljer som teller, som alltid hos Saint tropez!
Deilige skjerf i super tynn bomull med hodeskalleprint! En liten kontrast til alt det søte og romantiske. Tre fine farger: lin, lysgrå og svart! Kjempe fin pris også, kun 150 kroner!
Da håper jeg det kommer noen paller med interiør fra HD og Lisbeth Dahl i morgen!! :)

1 kommentar:

  1. Så mye lekkert du har fått inn i det siste. Jeg har hatt bloggtørke men nå kom regnet og alle gjøremål ute må vente!! Håper bare vi får tunikavær snart...har ikke sluttet med ullunder på tur enda jeg, hehe:)

    Litt av en musefanger du har, jack rusell er jo en jakthund på slikt?
    Ha fine dager og "gainn" på at sola kommer og ikke minst varmen:)
    Klem fra meg:) og hils snekkern og si at krakken var knallfin:))

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)