INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Fredag!

En ting glemte jeg helt i min iver tidligere i dag!
Har jo ikke fått så mye varer de siste ukene, så når det først kommer litt blir man jo så glad!! :)
I morgen serverer Coop Prix grillmat til sine kunder ute på parkeringen her, og i den anledning kjører vi litt tilbud her i butikken også. Vi må jo feire at det er sommerferie!!! :)
***
Så tiltross for dårlig vær kan du i morgen gjøre noen kupp!
Kjøper du 3 plagg, gir vi 20% på det dyreste!!!
Dermed kan du kjøpe deg et helt antrekk til ferien til en fin pris! :)
***
I tillegg kjører vi litt ekstra tibud på allerede nedsatte varer, og gir også 20% på salgsstativet ute i gangen!!
***
Da håper jeg vi sees i morgen!!! :)

2 kommentarer:

  1. Det blir spennende ja!
    Jeg skal ha ansiktsmaling for barn der=)

    SvarSlett
  2. Lykke til og god ferie:)
    Nå håper jeg værgudene hører oss snart. Vi reiser på hytta i dag men satser på malingsvær i neste uke:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)