INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag

Back to work etter en deilig frihelg med sol, god mat og drikke, kinotur og masse søvn! :)
Sommertemperaturene lar vente på seg og jeg kjenner i halsen at jeg har gått litt for tynt kledd de siste dagene, derfor har jeg bestemt meg for å holde meg inne i ettermiddag. Med mindre det plutselig blir 20 grader i skyggen i løpet av arbeidsdagen.... Tvilsomt!
Min kjære har reist fra meg for noen dager, og da jeg likevell planlegger å holde meg inne, kjører jeg rett ned til Malia etter jobb for å kjøpe maling!
Når katten er borte, danser musa på bordet! :)
Hva som skal males er jeg ikke helt sikker på enda, men det er alltid gøy med litt forandringer - og ikke minst overraskelser!! :)

Kjøpte forresten et nytt interiørblad i dag også, sånn at jeg har noe å kose meg med til kvelds! :)
Kanskje finner jeg ny inspirasjon til sommerhuset også...

Ønsker alle en god start på den nye uka!!

Er forresten superspent på om transportarbeiderstreiken løser seg denne uka?! Håper det(!!!), da det står masse varer på vent rundt omkring...

*Kremt* en liten endring: Streiken er visst blitt løst før helgen! Takk Hanne for at du passer på meg... ;)) Da håper jeg selvfølgelig at varene begynner å strømme på!! :)

2 kommentarer:

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)