INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Nyheter fra Lisbeth Dahl!

I dag fikk vi noen etterlengtede nyheter fra Lisbeth Dahl. De har jo så masse sukkersøtt innen både interiør, smykker og annet tilbehør.

Blant annet så kom disse nusselige knottene i rosa og blått. Perfekte til barnerommet!
Med nye knotter forandrer du raskt et klesskap eller en gammel kommode...

Små vesker til sommerens partyantrekk!
Rommer akkurat mobilen, visakortet og favoritt lipglossen! ;)

Matcher selvfølgelig sommerens pastell farger fra Noanoa og Saint tropez! Her er ingenting tilfeldig!!! :))

Serveringsfat eller lysfat! Kjempe lekkert uansett hva du velger å bruke det til! Det var noe av det som ramlet inn dørene her i dag! Håper Housedoctor kommer i morgen!
****
Forresten så har jeg bare morgendagen igjen før jeg tar en ukes ferie!!!!
Vet ikke helt om jeg gleder meg eller gruer meg. Vi får se når jeg setter meg i bilen og kjører østover i morgen ettermiddag, om det er tårer av glede eller sorg som kommer trillende! :)
En ting er i hvertfall sikkert! Den første ferieuka må tilbringes andre steder enn hjemme på gården. Blir vi hjemme er det så enkelt å kjøre seg en tur innom jobben, og da blir det jo ikke ordentlig fri! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)