INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Ser ut av vinduene at det ligner litt på sommer der ute...
Selv er jeg i butikken og tar meg selv i å dagdrømme, når jeg egentlig skulle gjort andre ting!

Jeg drømmer om sol og varme, grilling, blomster, drivhus, is, maling og snekkerglede! Helt utrolig hvor mange tanker man kan ha på kort tid... ;)

Jeg føler en stor trang til å være ute om dagen. Er ute fra jeg kommer hjem fra jobb til sent på kvelden/midnatten. På den tiden har jeg god tid til å tenke, drømme, planlegge, samt pusle litt i hagen og kose litt med mine firbente!

Det er dette som er livet! :)


Bildet er fra i fjor sommer da Dronning Ingrid blomstret på det vakreste! Svær!!

Jeg kjenner at jeg vegrer meg litt for å sette ut "pellisene" mine enda... Synes det er litt for kaldt, og er redd for at de kommer til å kure en stund?! Vet ikke helt, skal jeg være ærlig! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)