INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

søndag

Dagen derpå....

Dagen etter årets midsommarfeiring ble en rolig dag!
Værgudene var snille med oss til en forandring, så festen den varte til langt på natt! :)

I dag følte jeg for å ha noe vakkert å se på, så årets første lupiner er tatt inn fra hagen!
Tv´n vår la inn årene like før ferien og er sendt inn til tv-legene i Oslo, så nå kan jeg sitte å stirre på blomstene i stedet! Sånn rent interiørmessig gjør det absolutt ingenting... :)
Dette er jo vanligvis det styggeste hjørnet i hele huset!
Vi bruker heldigvis ikke se så mye tv på denne årstiden uansett, så når den først skulle streike så valgte den riktig tidspunkt å gjøre det på! Forhåpentligvis kommer varmen snart, og da kan jeg jo frotse i friske blomster fra hagen.
Er ikke lupinene vakre?
Holder ikke så lenge som snittblomst, men langs veiene her omkring kan jeg heldigvis plukke nye hver eneste dag....

Eller så ønsker jeg peoner og roser hjertelig velkommen, når som helst nå! :)

1 kommentar:

  1. Hei Linda!Så fine lupiner!:-)Jeg vet at det kryr av lupiner rundt der du bor!:-)
    Du er heldig:-)
    Klæm Mette

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)