INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Regnfull fredag...

Siste dag på jobb før helgen sparker i gang, og for en helg det blir!!
Krysser fingrene for at det blir sol og varme i tillegg, så blir det helt perfekt! :)

I kveld er vi invitert hjem til min lillebror og svigerinne for en liten bursdagsfeiring. Havets festbord høres bra ut på en fredagskveld synes jeg! :)
Ellers gleder jeg meg stort til helgas kinotur, med SATC på programmet!! ;))Jeg har bestemt meg for at kjole blir det uansett vær! Vi har heldigvis strømpebukser i alle slags mønster og farger nå til dags, så en løsning skal jeg nok finne!Og med en liten bolero slengt over skuldrene, så skal jeg ikke fryse heller...Om jeg topper med denne, er det ihvertfall ikke regnet som stopper meg! :) Paraply fra Lisbeth dahl 199,- kjole og bolero fra Noanoa 799,- og 449,-

Håper alle har en fin fredag!

2 kommentarer:

  1. Gleder meg minst like mye som deg:D det optimale hadde selvfølgelig vært cocktails og cupcakes i tillegg, men det får bli ved neste anledning;)

    SvarSlett
  2. Vi må jo feire når den kommer ut på dvd også! ;) Hvis du lager cupcakes - så står jeg for cocktails!!! :))

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)