INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Bryllupsfeber

I morgen er den store dagen!
Bryllupsfesten skal vi holde i selveste moderlandet, Sverige!
Det blir høy sigarføring, kjoler, tiaras, englestøv og hele pakka!! :)
Det er jo ikke så ofte at en ekte prinsesse gifter seg....
Vi får desverre ikke sett det live, men på tv'n skal vi følge med hele dagen!! :) Regner med at det er flere enn meg som gleder meg.

Skal ærlig innrømme at noen stor royalist er jeg nok ikke, men alle liker vi vel prinsesser, eller hva??

Håper alle har en fin fredag, tiltross for ufattelig stygt vær....
Tenker på alle ungdommene, deriblant min minstebror, som stryker til Selbu og sommerfestivalen i dag - vel vitende om at det meldes over 80mm nedbør i løpet av helgen!! Oh my! Frivillig?(!) Dom är inte riktigt kloka!!

5 kommentarer:

  1. ALT handler om prinsesser HER i huset:) Kanskje jeg skal sette meg til rette med jentene å se prinsessebryllup:))
    Men så var det snakk om auksjon på Stadsbygda....
    Sommerfestival...minner ikke mye om kos det nei....
    Ha ei flott "prinsesse" helg!
    Klem fra Katharina

    SvarSlett
  2. Kos dere i sverige med champagne og allskens herligheter :)

    SvarSlett
  3. Hei Linda! En liten award ligger hos deg på bloggen min;) Fin lørdag!

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg ramlet inn her via KAT, fin blogg! Må ta meg en tur til butikken i Rissa skjønner jeg! Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  5. Hei linda
    Håper du koste deg med bryllup i sverige...jeg var på hytta uten tv og gikk glipp av det hele.
    Klem...Ellen

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)