INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Nå håper jeg at vi er i gang igjen..... I dag kom denne deilige tunicaen i bomull fra Part two. Riktignok levert av posten, men kanskje transportarbeiderne kommer tilbake for fullt litt senere! Vi vet jo alle at det kan være litt tungt den første uka etter ferien... ;)

Som du kanskje ser er jeg også i gang med litt forandringer her på bloggen, i håp om å gjøre den litt sommerfresh! :) Vi får se hvordan den ender opp til slutt! :))
Ellers så må jeg si at hjemmealenetilværelsen er litt stusselig og ikke helt etter min smak!
Litt kjedelig å legge seg alene, spesielt når man fryser på føttene.... Men men! Masse trivelig kaffebesøk hadde jeg i løpet av kvelden og mitt nye maleprosjekt fikk jeg satt i gang også, så kvelden gikk fort den! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)