INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Soool!

Med Juni kom også sola til Rissa! :)
Herlig å våkne opp til sol, blå himmel og fuglekvitter på selveste 1. juni synes jeg. Dagen i dag betyr jo litt for oss alle da vi tross alt går inn i en ny årstid, sommeren! ;) For alle ivrige laksefiskere, deriblant min kjære samboer, åpner de fleste norske elvene for fiske i dag, og det skal helt sikkert feires flere steder enn hos oss vil jeg tro! ;) Selv håper jeg at dette herlige sommerværet kan holde seg sånn som i dag, nå som det blir mindre å se til mannen i huset. Kanskje begynner det snart å blomstre i hagen, og jeg kan plukke inn ville lupiner igjen! De holder ikke så lenge i vase, men når det vokser vilt på naboen, kan jeg jo bare bytte dem ut hver morgen! :)

Med mannen i elva, tar jeg turen til min kjære storebror, som fyller år i dag! Hipp hurra for deg!!! :) Ser forresten på facebook at du har laget rabarbragrøt i helga, så for din egen del håper jeg du har sparet litt til meg!!! Tihi!

Jeg elsker rabarbra! Grøt, suppe, med sukker, you name it, og akkurat nå skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg ikke har det i hagen min selv!!! Hmmm... :)

Håper alle får en flott dag i solskinnet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)