INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Å, for en deilig ettermiddag det har vært! :)
Strålende sol, skyfri, knallblå himmel og en deilig temperatur. Jeg har sittet i solveggen og kost meg med vakre hjem og interiør som planlagt. Inspirasjon har jeg også fått, blant annet til videre utvikling av hagen og uterommet!

Det jeg elsker mest med hagen vår er nok de gamle frukttrærne! Da vi kjøpte gården vår fikk vi også med en del gamle bilder, blant annet av menneskene som har bodd her og hvordan eiendommen så ut for over 80 år siden. Tro det eller ei, men noen av trærne var store allerede da...
Kirsebærtrærne blomster så vakkert akkurat nå, og det blir en helt egen stemning i hagen! Blomstene er tett i tett over det hele, og jeg håper bare humlene og biene kommer mannsterke, slik at vi kan høste deilige kirsebær i år som i fjor! I høst plukket jeg for harde livet i flere dager, og fikk laget både syltetøy og likør.
Masse likør! Noen flasker står fremme på kjøkkenbenken, lett tilgjengelig for søtsugne gjester! ;) Den fine kurven og flaskene kommer fra Nordal og kan kjøpes på Himlingen!
Hjemmelaget likør er jo en kjempefin gave også, om du ikke klarer å drikke alt selv. Ekstra fin om den kommer i nostalgiske glassflasker.
Håper alle har hatt en like fin ettermiddag som meg, og at dette været bestemmer seg for å bli gjennom hele sommeren! ;)

1 kommentar:

  1. Så flott med en fin ettermiddag i dag:) Ikke ofte vi har sittet ute i det siste nei. Jeg har også kosa meg med vakre hjem&interiør, det er bare SÅ godt å sette seg ned å titte i det bladet....
    Klem:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)