INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag

Made by T, remade by Me

Da var i hvertfall et av mine maleprosjekter ferdig! :)

Denne skammelen har min kjære laget, da han gikk møbelsnekkerlinjen på videregående. Den har stått ensom og forlatt ute i stallen, siden min svigermor kom drassende på den for 4 år siden. Regner med at den da hadde stått bortgjemt innerst inne på loftet hos henne også en god stund! ;)
Kan liksom ikke se at dette jungeltemaet passer inn hos henne heller....
Er det dette som faller inn under den såkalte ungkarsstilen?
Eller var det rett og slett dette som var å oppdrive av møbelstoff på 90-tallet? Ikke vet jeg!
Det er selvfølgelig ikke for å være slem, krakken er fin den, i hvertfall etter noen malingsstrøk og et lite klesskift! :) Blir jo imponert over at han faktisk har laget den helt selv i en alder av 17år!! :)
Ellers så ble hosten og nysinga erstattet av ståpels og kvalme i ettermiddag, da jeg ble vitne til at denne lille krabaten bokstaveligtalt slukte en hel musekoloni ute på jordet!!!! Stakkars (!!) musemor trodde sikkert hun hadde gjemt de små barna sine godt, under restene av en gammel takplate, helt til mitt lille monster kom løpende til og utryddet hele familien!!! Æsj! Til og med møbelsnekkeren måtte snu seg unna, for å ikke få brekninger som meg selv.

Med andre ord så blir det ikke mye klining på deg den kommende uka, selv om du sitter der som en prest og med bedende blikk.
Skamme deg kan du!
Nå skal jeg fortsette med dagens andre prosjekt, nemlig ved symaskinen, mens jeg venter på at malinga skal tørke. Noe må man jo gjøre i mellom alle malingsstrøkene.

Ønsker dere alle en fortreffelig aften!
Og trøster dere på samme måte som min kjære trøstet meg, sånn er det bare i dyrenes verden! Det hjelper kanskje ikke stort...

3 kommentarer:

  1. Skammelen ble kjempefin Linda...og det er vel ekstra stas når den til og med er selvlaga :)

    Å til d siste...Æsj!!

    SvarSlett
  2. Utrolig hva et klesskift kan gjøre du:) Tror jeg bør tenke på det selv her jeg surrer rundt i MALEBUKSE:) Fint å se at andre har prosjekter...og til den søte hunden din: "fy", og det uansett om jeg HATER MUS:)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. ha ha ha, fantastisk morsomt (og hæslig), innlegg:D

    Linda, du er SÅ flink!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)