INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Desember

Sannelig ble det desember... Jeg er litt fraværende her på bloggen for tiden, men nå har jeg tenkt å få laget et innlegg hver dag(!!!) frem til jul! Her skal det deles pyntetips til tusen - julepynt Linda/Himlingen style! Kanskje dukker det opp et juleantrekk eller to også!
Bakeoppskriftene er jeg redd dere får stå for selv.... :)
Desember er faktisk en av mine favorittmåneder, til tross for at jeg er et vår/sommer/høstmenneske. Jeg er desemberbarn og juleelsker, derfor!
Denne kulda kan jeg derimot styre meg for. Trenerer mine gjestehusprosjekter gjør den også. Er kanskje ikke noe særlig å begynne å male gulv i 12 minus, så da får jeg vente med det til våren i så fall. Men julehus skal det likevell bli - bare gradestokken heller litt mer mot rødt! :)
I dag slengte jeg en lysslynge opp på skapet i stuen! Kjempe fint når det er mørkt, og selve ledningen ikke vises så godt.
Med ett ble det litt mer jul der inne også.
Har også vært på pepperkakebaking hjemme hos min venninne Hanne, og sitter nå med en smule mageknipe, etter litt for mye deig. Haha. Selvgjort er velgjort, eller noe i den dur! :)

Håper dere alle har en fin 1. desember, og at det begynner å snike seg inn litt jul hos dere også!

7 kommentarer:

  1. Her er stjerna og staken framme, resten av pynten kommer opp lillejulaften. Husker selv hvordan det var å våkne til "julehus" på julaften...magisk!! Håper magen blir bedre, og at resten av 1 desember bli topp ;D
    Klem!

    SvarSlett
  2. Mageknip hører kanskje førjulstria til den også:))
    Lyslenker er stilige...jeg har èn...men den er på hytta. Ellers så fikk jeg pyntet litt i går. Ett innlegg pr dag i desember? Lykke til:)) Det kan vel bli heftig men går nok hvis de blir kort!!
    Nyt kvelden, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Hei, fikk tips om deg fra min søster havfruen, og måtte inn og se; lagt meg som følger, for her var det spennende!
    Hos meg har jula kommet inn for fullt; er som deg et vår-og sommermenneske, men desember er bare koselig;)
    Ha en fin kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Så koselig at du vil følge meg, Tovepia! ;)
    Korte innlegg blir det garantert, men jeg SKAL klare det! Hehe...
    Desember går jo så fort! ;))

    SvarSlett
  5. Sååå morsomt å ha to døtre i dag (les: Linda og Eira).Tror nok dere to var mentalt på samme alder i starten av bakingen;)hehe "min Linda"

    SvarSlett
  6. Joda,desember er da koselig! Om enn noe for kald!!
    Her durer varmepumpa godt, og det fyres i peisen! Og med lysslynger her og der,og masse tente lys, så er det stemning i stua her også når mørket senker seg på! Trivsel ja..
    klem

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)