INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Ukas beste dag!

Og i dag skal disse søte, små få følge med meg hjem. :)
Årets første julestjerner - og de er selvfølgelig hvite!

Krusene kommer fra Falby og koster bare 39 kr.
Kommer i mange farger og fine mønstre.

Fredager er det vanligvis litt "trøkk" her i butikken, og det er så gøy. Mange trivelige damer er innom og finner seg noe fint til helga. Hyggelig. Det beste med å jobbe i butikk er at man treffer så mange forskjellige mennesker, og jeg ler masse når jeg er på jobb! I tillegg treffer jeg veldig mange med samme interesse som meg selv; interiør, oppussing og ikke minst klær!

*

Her har jeg forresten akkurat fått en liten palle med varer fra IB Laursen, så jeg må nesten bare begynne å pakke ut! Vi sees plutselig!

*

Fin fredag!

Skjønner ikke hva som feiler bloggen for tiden. Bestemmer liksom over seg selv. Store og små åpenrom om en annen.....!

2 kommentarer:

  1. Lekkert Linda :) Må nok investere i julestjerne jeg også, det er jo så fint! Bloggen min å er så rar i avsnittene, endret noe på nånn instillinger nå så håper det blir bedre nå :)

    SvarSlett
  2. Si ifra om du finner oppskrifta, Bente. Så slipper jeg å sette meg ned å spekulere på det også! Haha! ;)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)