INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag

Hyggelig velkomst

Gjør det koselig ved inngangspartiet med levende lys og et lite adventstre. I disse kalde tider, er det vanskelig å holde liv i annet enn vintergrønne planter, så hvorfor ikke hente dine egne i skogen.
Selv henter jeg små grantrær og setter de i en bøtte vann. Når de fyser fast kan du jo sette dem i hva du måtte ønske. På denne måten står de seg lenge, ja faktisk helt til påske om du vil.
I år havnet adventstreet i en gammel kjele/kasserolle i sink. Da passet det jo kjempe fint med denne sinklykten ved siden av. Lyset brenner stort sett hele tiden vi er hjemme, dermed er det koselig for uventede gjester å komme på besøk også! :)
Denne helgen hengte jeg opp skøytene på veggen ved ytterdøren og. Skøytene er godt brukte, noe ustødige å gå på og egner seg derfor aller best som pynt! :)
Jeg har sagt det før, og sier det igjen: grønt og hvitt er såååå fint sammen! Enkel pynt hjemme hos oss!

Hvordan pynter du ditt inngangsparti?

2 kommentarer:

  1. Hei!Så koselig:-)Og enkelt!Det enkle er ofte det fineste.Det syns jeg absolutt:-)
    Gonatt:-)

    SvarSlett
  2. Så koselig:) Små grantrær finnes det lite av her...men jeg kan dra på slang:))
    HAr nok en lykt som det brenner lys i jeg også ja...samt en nisse og noen høstplanter som enda ser brukanes ut. Skøytene min ja...akkurat som dine:) Kanskje jeg må henge ut de:)
    Ha en fin kveld Linda, klem fra meg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)