INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Nytt denne uken:

Deilige saueskinn i herlige farger!
Flere julekjoler. Disse fra Saint tropez.
Nostalgisk julepynt fra IB Laursen.
Og fine juletrekuler i fattigmannsølv!
Knotter har vi nå massevis av - og enda flere er på tur fra Danmark. Ønsker du deg nytt kjøkken til jul, er nye knotter kanskje løsningen? Dere vet hvor dere finner oss, dersom det er en ide! :D
Mer varer er på tur over grensa. Dvs at flere nyheter blir å finne i butikken rett over helga!

Vet ikke hvorfor, men jeg føler seriøst at det er fredag i dag.... Men, hvem er det egentlig jeg prøver å lure? Det er jo først i morgen. Flere nyheter kommer da!
Fortsatt fortreffelig torsdag! :)

PS!
Stikk innom bloggen til Kari-Anne og stem!
Sarah og Samuel har en spesiell "Give-away" på gang der inne. Stem her!

3 kommentarer:

  1. Så mye lekkert du viser Linda...klarer du å dra hjem fra jobb uten full bil?
    Ja fredag imorgen, greit tiden går fort:))
    Ha en fin torsdagskveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Vi er kjempefornøyd med det brune skinnet ! Varmt og godt og fantastisk farge! :D

    SvarSlett
  3. Guri: Jeg kjører heldigvis polo! ;) Er ikke store bilen! Haha
    KAT: Tenker skinnet ble bra. Håper give-away'en går over all forventning!! ;D

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)