INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

lørdag

Nedsnødd

Her har det virkelig lavet ned det siste døgnet.
Jeg lar bildene tale for seg....
Stakkars lille adventstreet mitt. Ser nesten litt pjusk ut!
Treene liker ikke all denne snøen. Det knaker og braker i skogen, og svære greiner brekker rett av, på grunn av tyngden!
Snart går huset vårt i tusen knas også, på grunn av dette snøfallet! Haha.
Nei da, vi bor jo ikke i dette huset!
Det er kanskje ikke så stort, men ikke sååå lite heller da! ;D
Og stakkars sølvpilen min. Ser du den helt til venstre i bildet?
Den ligger snart langs etter bakken!
Og hagemøblene, de tror jeg bare får stå til våren...
Jaja! Jeg velger definitivt snø, fremfor kulde!! ;)

I dag har supermannen gått til innkjøp av en snøfres!!
Jepp. Nå kan ingenting stoppe han! Nå freser han ganger i snøen, bort til gjestehuset og rundt stallen, mens han fnyser av værgudene:
Is this the best you can do?!!!

Bring it on - la vinteren komme (og julen, ikke minst)!! :D

Ha en gledelig lørdagskveld du også!

2 kommentarer:

  1. Her har også snøen lavet ned tung og bløt, men her har vi ikke snøfres;) Bare meg og en prins på under 2 år...gubben på jobb..men skal si vi jobbet;)
    Ha ei fin helg fortsatt!!

    SvarSlett
  2. Oi...så mye snø dere har!! Snøfres er vel tingen hos dere ja:) Blir vel snøfritt over alt til slutt, fres er vel alle "gutters" drøm:))
    Hos meg regner det...og sludder innimellom..
    Nyt søndagen, klem fra meg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)