INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Sølvpuss

Da er sølvet nypusset til jul, og godt er det! 
For å være helt ærlig, sølvpuss er vel noe jeg strengt tatt kan styre meg for, men å så fint det blir! :)
Jeg stresser ikke så veldig nå til jul. Ikke rundvasker jeg, ikke baker jeg og ikke storhandler jeg heller. Koser meg heller med pynting og diverse håndarbeid. Hører på julemusikk og legger litt ekstra energi i julegaveinnpakking og julekort! Koser meg, med andre ord! :)

Akkurat nå forbereder jeg meg på førjulsfest med gode venner på lørdag. Gjengen ''Vi som ikke rundvasker til jul'' skal nemlig samles her i Klakkenbakken. Jeg gleder meg veldig - og stresser ikke!! ;)

Håper det er flere der ute som gjør som meg - tar livet med ro, og gleder seg til jul!! Kun dager igjen nå.... :D

3 kommentarer:

  1. Hm, sølvpuss har ikke streifet meg engang.. tror jeg har noen skjeer fra konfirmasjonen, men hvor de ligger det... Men flink til å spille julemusikk og spise adventskalendergodis, det er jeg! Rundvasken den blir det nok så som så med ja, hjelper heller mamma!

    God prehelg og førjulsfest!

    SvarSlett
  2. Så koselig med førjulsfest! =)

    SvarSlett
  3. Jeg har rundvasket det meste av huset, og syns det er deilig!!Rent og pent hus til jul! Men, vi er forskjellige, og fint er nå det..
    Jeg skal også på førjulsfest i helga, men det blir vel med "gjengen som vasker til jul" haha....
    Ha en fin dag Linda;-)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)