INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

lørdag

1. Juledag

Alternativ juletrepynt i Klakken!
I år har jeg hengt gamle nøkler på juletreet, sammen med røde stoffhjerter, fugler og egenkomponerte ''engler'' av hvite fjær. Personlig. 
Håper alle har en fin 1. juledag. 
Her har juleroen senket seg, og vi nyter stillheten på gården med tente lys, fyr i ovnen og kaffe i koppen. Føler meg heldig! Julekvelden feiret jeg med foreldre, besteforeldre, mine brødre og min kjære. Mange fine julegaver har jeg også fått. Både gammelt og nytt, gaver som varmer og gaver som glitrer. Nok en gang, heldig! 

Nyt freden og kjærligheten. 
Det er jo tross alt det julen handler om! ;)

2 kommentarer:

  1. Så kreativ du er Linda!Jeg kunne aldri finne på å henge nøkler på treet:-)GOD JUL videre:-)Juleklæm!:-)

    SvarSlett
  2. Så stilig! =) God jul til dere! <3

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)