INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Tiden flyr

Spesielt når man har masse å gjøre.... Og denne lovnaden om blogging hver dag, gjør desverre at innleggene blir litt halvveis! ;) Jaja.
Jeg holder det jeg lover, og klemmer til et innlegg nå mens mannen lukker øynene i 10 minutter! Etterpå skal vi ut å gjøre unna litt på gjestehuset. Det viktigste nå er å få unna det siste som krever saging og spikerpistol, dermed kan jeg i teorien begynne å rydde ut og støvsuge - for så å ''rydde inn'' igjen. Akkurat nå står det nemlig møbler og ting og tang over alt og venter på å få flytte inn! Gleder meg til å se hvor ryddig det blir rundt omkring når det er ''borte''! På låven og i stallen spesielt!
Sviblene er begynt å blomstre inne i stua nå. Det lukter himmelsk - og ikke minst JUL! :D Begynte å lete etter flere sinkpotter her om dagen, og fant ingen! Jeg som vanligvis lagrer blomsterpottene mine i stallen når de ikke er i bruk..... Joda, til slutt skjønte jeg hvor de var. Nedsnødd (!!!) vinteren kom nemlig altfor fort i år og... Haha!
Dermed måte jeg ty til gråpapir i stedet! Funker fint det også! ;)
I bakgrunnen skimter dere såvidt mine runde Walther hus. Mer om det i et senere innlegg!

Kanskje begynner det å bli klart for en gjestehusrapport snart også....
I morgen kommer det forresten et innlegg fra butikken igjen. Har fått inn MASSE fint de siste dagene!

Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Gråpapir var flott i nøden:) Ja vinteren kom brått og brutalt spør du meg:) Dere har nå litt å holde på med i førjulstida dere å ja....men det blir bra til slutt. Alltid:)
    Mine svibler har ikke blomstret enda...jeg gir de ikke vann...da blomstrer de senere. Men når blomsten kommer, da må de vannes.
    Kos dæ i travelheta, klæmmings:)

    SvarSlett
  2. Synes det ble fint med gråpapir jeg...sinkkrukkene kan jo brukes til andre ting...om du finner dem i snøen da:)
    Kommer innom en dag...må se hva du har fått inn nå:)
    klem

    SvarSlett
  3. Ja,denne snøen... jeg var ute i kveld og GRAVDE frem sinkkrukker og div.trekasser i snøen... Og strevde med å få ut fastfrosset lyng!! Men, utrolig flott og stemningfullt med denne snøen da, ville ikke vært den foruten!!
    Fin kveld til deg;-)

    SvarSlett
  4. Det er moro med mange prosjekter, gleder meg spesielt til å se gjestehuset...
    i julestasen ...(tror jeg har nevnt det før..)
    ;D Fin dag på jobben.

    Ps: kommer innom butikken imorgen, for da har jeg fått LØNN...ho ho ho

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)