INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Velkommen Juli!

Ting blir ikke alltid helt som man tenker seg, desverre!
Jeg som hadde gledet meg sånn til å starte på jobb etter ferien, og nå sitter jeg her ved kjøkkenbordet med en prolaps i nakken, av alle ting! Våknet med det jeg trodde var en liten kjink i går, men det endte med at jeg måtte ha hjelp til å komme meg opp av senga og rett til legen! Er det mulig? Jeg som kun har slappet av, i hele ferien!! :/
Nå håper jeg bare at det ikke blir verre, for noen sykemelding har jeg absolutt ikke tid til!!!

Heldigvis for snille svigermødre og svigerinner som kan trå til når det trengs!!

På tirsdag var jeg en tur innom butikken for å se på alle nyheter som har ramlet inn dørene under ferien, og da hadde Mia akkurat pakke ut denne herligheten av en bluse!
Den finnes i fargene: Svart, offwhite og denne(pudder), som fikk bli med meg hjem! :)
Det har også kommet et nytt parti singletter og underkjoler i bomull/silke, som passer perfekt under denne blusen. Min favoritt, underkjolene i seamless microfiber har også kommet i nye deilige sommerfarger. Alle som kjøpte de forrige gang endte opp med å kjøpe flere farger. De er super behagelige på!!! Løp og kjøp!! :))

Blir nok ikke mye løping på meg de neste dagene, men satser på komme sterkere tilbake om ikke så altfor lenge!

Kos dere masse ute i sola!
Jeg har tro på at Juli blir en bra måned!! :)

4 kommentarer:

  1. Ta turen til Osteopat på Brekstad så blir ryggen bra!!!! Meland heter han, har kontordager der 2 dager i uka tror jeg. Dyktig sådan!! De andre dagene er han på Pirsenteret i Trondheim.
    Flotte bluser men her går det mest i malingsklær. Skiftet om før jeg gikk tur med Major i etrmiddag men oppdaget at jeg var full av maling oppgjennom armene, hehe:)
    God bedring, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Hei Linda!Håper du er på bedringens vei!
    Jeg var innom butikken din idag også,men der var ingen Linda!Jeg så etter en strikket blå bolero jeg har sett tidligere,men den var borte selvfølgelig;-((
    men men....Takk for at du vil hjelpe meg med blogging..Vi skulle hatt et treff i løpet av sommeren:-))

    SvarSlett
  3. Hei hei!
    En hilsen fra Prærien; god bedring,dette hørtes ikke bra ut! Håper du kommer deg fort..
    Legg av en svart topp til meg da;-))
    Stor klem!
    Heidi.

    SvarSlett
  4. Tusen takk Heidi!
    Håper du har det superfint på ferie!
    En topp skal jeg fikse til deg vettu! ;)

    Klem

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)