INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Ny tunica og tips til utebordet!

Velkommen du deilige fredag....
Tenk at jeg våknet til over 20 grader i dag tidlig! Herlig!!! :)
Skulle selvfølgelig helst ha ligget på plenen å kost meg i sola, men det er da ikke så verst å være her i butikken heller!

Denne toppen/tunicaen fikk vi inn i går ettermiddag, og den finnes i fire farger. Denne på bildet heter vintage purple og er helt nydelig! :) Flotte detaljer og i 100% bomull.
Eller så har jeg et lite tips til hvordan du kan pynte hagebordet ditt denne helgen!
Disse lyktene kom fra Housedoctor forrige uke, og egner seg fint til både lys og blomster. Hva med en av hver??
Selv skal jeg ha vakre, avskårne peoner i mine - fra egen hage selvfølgelig! :)
Med varmen i dag står de forhåpentligvis i full blomst når jeg kommer hjem i ettermiddag...
Ønsker alle en fantastisk fin fredag,
og noen av dere en (fortsatt) god ferie!!! :)

3 kommentarer:

  1. Fin fredag til deg og! Peoner er de nydeligste blomstene...:)

    SvarSlett
  2. Hei,
    De lyktene var kjempefine! Hva er prisen på de og det brettet det står på?

    SvarSlett
  3. Hei,
    Lyktene koster 129 kr og brettet 1150,-

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)