INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Sommer

Endelig fikk vi besøk av sola igjen her i Rissa...
Den har vært meget ustabil denne sommeren må jeg si, derfor blir jeg ekstra glad hver gang jeg ser den. Håper bare den holder seg her, for jeg har nemlig store planer for de kommende dagene! Vi har fått gjort masse hjemme på gården denne uken, små prosjekter som vi har utsatt lenge, men som kanskje ikke er så tidkrevende når man først begynner... :)

Denne "hønsehusdøra" er en annen skatt som fikk se dagslyset den kvelden jeg lurte naboen inn på låven. Jeg har blitt fortalt at her på gården hadde de høner, ender og gjess før i tiden, så denne døra har helt sikkert vært i bruk for maaange år siden.
Den endte her opp som "pynt" ved låveveggen, med et velkommen skilt og noen friske blomster for anledningen.
Flere skatter kommer....... :)

Her i butikken gir vi nå 20% avslagALLE sommerkjoler!
For håpentligvis får vi bruk for det nå til helgen!
Vi gir også 50% avslagALLE sko!!!! :)

Med andre ord så får du et helt festantrekk til helgen til en superfin pris...

Høstnyhetene tikker også inn dørene her, så her er det bare å følge med!
Følg oss også på facebook ved å trykke her!!

Ut å nyt finværet folkens!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)