INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag

Uken som gikk!

Her inne på bloggen ble det en liten pause i uken som gikk!
Det ble mange hektiske og lange dager, og jeg har hatt fullt opp både på jobb og hjemme.
Utrolig gøy at så mange nye ansikter har funnet veien hit til butikken..... I uken som gikk fikk vi også inn en del nye varer, blant annet fra danske Housedoctor.
Knipset noen bilder i all hast på fredag, og her kommer de.
Endelig er de her, tekoppene i Smilla-serien. Tidligere har vi hatt kaffekrus og fløtemugger. Det er også på lager igjen, i tillegg til disse koppene og litt større mugger, fine til for eksempel saft! :)
De nydelige franske kirkestakene er også på plass igjen.
Så utrolig vakre!Rottinglykter i to størrelser. Da de har glassinnsatser, er disse også fine å bruke som vaser på utebordet. Du kan for eksempel ha en til kubbelys og en til friske blomster...
Den populære romsprayen med lavendelduft er endelig inne igjen!
Visste du forresten av lavendel er beroligende og avslappende, og derfor kjempe fin å bruke på soverommet. En liten dusj før man legger seg, så sover man søtt..... :) Disse fuglene hadde vi tidligere, da vi holdt til nede på Leira, og de bokstavelig talt fløy ut døra på null komma niks! Kan henges overalt, og er super dekorative.
For dere som kjøpte de fugleburene fra Lene Bjerre passer de jo utmerket... :)
Denne uka håper jeg blir litt roligere, men bare litt! :)
Jeg elsker når det skjer ting, og når det er full rulle her i butikken. Har endel prosjekter hjemme også som jeg skal komme ordentlig i gang med denne uka. Spennende!
I går var jeg forresten på en liten skattejakt, og jeg endte opp med å finne et par ting oppe på låven faktisk. Dere skal få se når jeg kommer inn til kvelds..... :)
Ha en fin sommerdag!

1 kommentar:

  1. Dååån så mye lekkert du viser:)) Herlig stæsj:)
    Kassen du fikk var også "skjitlekker" Jeg har en knallgod oppskrift på eplekake med vaniljekrem hvis du trenger...
    Ha fine dager, klem til deg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)