INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Sommertid

Åååå, for et deilig sommervær vi har hatt her i Trøndelag denne uka, også i ferien min da. Håper det holder seg enda litt til, selv om det ser dårlig ut på yr.no.
Dagene går utrolig fort når man har ferie, og plutselig er det fredag igjen! :)
I morgen får jeg hyggelig lunchbesøk, så da må jeg prøve å diske opp med noe spennende, og er jeg heldig kan den serveres utendørs i sola. Nesten samtlige måltid er spist i solveggen denne uka....
Lavendel ser ut til å trives her på gården, og de vokser seg svære raskt. Plukker alltid inn litt som jeg tørker, og i år har jeg tenkt å lage lavendelbadesalt.... Himmelsk! :)
Endelig blomstrer klematisen også. Passer så fint sammen med roser og gamle epletrær... Denne tror jeg heter Hagley hybrid.
I dag har vinden herjet inne i gårdsplassen her, så jeg rømte tilslutt med kaffekoppen inn i stallen. Her inne har jeg også pyntet litt til ferien - hvit pelargonia i vinduskarmen.
Kjekt å kunne sitte inne, men likevell ute, når man blir lei av knott, klegg og ikke minst vinden....

Fra i morgen av tar min kjære samboer noen feriedager han også, mon tro hva vi skal finne på da?!

2 kommentarer:

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)