INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

En gave

Fra en herlig, kreativ dame!
Sannelig kom hun syklende hit i går ettermiddag med denne på bagasjebrettet. En eplekasse med herlig patina....
En innflyttingsgave, sånn ca 3 år etter at vi flyttet hit, men hva gjør vel det! Eplene fulgte forresten også med!
I denne skal jeg plukke deilige epler fra egen hage til høsten.
En eplekasse blir ikke nødvendigvis arbeidsledig de andre dagene i året hvis du kanskje trodde det! I mellomtiden kan den få tjenestegjøre som mange andre ting også. Oppbevaring av puter og pledd til uteplassen, avlastningsbord ved solstolen, eller kanskje som bokhylle?
En fryd for øyet blir den uansett hvor den havner! ;)
Gammel og slitt, som mye annet her på gården, men det er akkurat sånn jeg vil ha det!
Måtte bare knipse et bilde av blomsterbuketten jeg plukket i går kveld i samme slengen! Pent plassert på plantebordet ved låveveggen! Som du kanskje ser så er den gamle låven langt i fra vindtett! :)

Tusen ganger takk for gaven G!!
Jeg skal nok passe godt på den skal du se!
Kanskje får du servert deilig eplekake til kaffen, neste gang du kommer. Må bare legge meg i knallhard kakebaketrening først! :)

Ønsker alle som er innom en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Så fin eplekasse! Heldige du;-)
    Varm sommerklem fra LA!
    Ps; ble to kjoler idag;-)

    SvarSlett
  2. skal si du var heldig! Kassen er nydelig! Lekkert med eplene mot den brune kassen. Flotte foto. Tusen takk for hilsen!

    SvarSlett
  3. Hei Linda ! Bare hyggelig å nominere koselige blogger ! Forhåpentligvis får vi snart hilse på hverandre og ja , hadde vært trivelig! Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)