INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Etterlysning!

Tenkte jeg skulle prøve meg på noe nytt her på bloggen, da jeg trenger litt hjelp!
Jeg er nemlig på jakt etter gamle gulvbord!
F.eks fra en gammel låve....
Bordene (plankene) må gjerne være litt brede, men det er ikke et must. Det viktigste er at de er gamle og bærer preg av det! :)

Bildet er lånt fra Dave Coote design.

Så dersom du kjenner noen, som kjenner noen med en gammel låve de tenker å rive, gi meg et lite pip! Jeg betaler gjerne noen kroner for det, eller tar på meg snekkerbuksene og hjelper til om det er ønskelig....
Om dere alle legger dette i bakhodet og tenker litt etter, blir jeg super glad. Enda gladere blir jeg om noen faktisk finner meg et låvegulv!! :)
Tenk at det plutselig er fredag igjen!!
Bare to arbeidsdager igjen, så blir det ferie for min del også! :)

1 kommentar:

  1. Det er fryktelig mange tomme låver på Fosen , må vel gå an å finne noe? Skjønner hvorfor du vil ha det , det er fint hvis det brukes "rett" :))

    Møtes i morgen , gleder meg!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)