INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

FRI

Som dere kanskje har forstått, så har jeg nå tatt fri! :)
Heidi og Mia er tilbake i butikken, etter deilig uker i Amerika, så nå har jeg tenkt å kose meg noen dager. Ferien skal tilbringes hjemme i Klakken, som gården vår så fint heter. Gleder meg!!!

I går var jeg på hyggelig besøk hos denne herlige damen!
Hun flyttet hit til Rissa på nyåret og åpner i disse dager fotostudio hjemme på gården på Stadsbygd. Du kan besøke hennes nye hjemmeside her!

Selv om jeg har tatt fri, betyr det langt i fra noen feriekoloni!
Her jobbes det dagen lang. Har så langt blitt ferdig med å kitte 3 av de gamle vinduene, så da er det bare 3 igjen! :) Tenk at man lærer noe nytt hele tiden..... Gøy!
Innimellom kitting, maling og snekring har jeg selvfølgelig tenkt å nyte alt hva hagen har å by på også. Hvem kan vel reise bort nå, når hagen er på sitt vakreste! :)
Prinsessespirea i sinktønna.
Lavendel i kjøkkenhagen.
Vakre Louise Odier.
En av mine nyeste roser som jeg selvfølgelig har glemt navnet på....

Skal selvfølgelig prøve å holde liv i bloggen i løpet av ferien også!
For å følge med på hva som skjer i butikken anbefaler jeg dere å følge oss på facebook.... :)

Nyt sommeren!!

2 kommentarer:

  1. Kos deg med ferie Linda; vi skal styre sjappa!!
    Skal prøve å se innom og beundre hagen din iløpet av ferien!
    Klem Heidi.

    SvarSlett
  2. Jeg kommer også på besøk en dag! Tenker gå rundt å beundre de vakre blomstene dine ;))

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)