INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Innom på en snarvisitt for å vise hvor fint peonene endelig blomstrer i hagen her... Enkel lykke på en gråværsdag!! :)
Som nevnt tidligere er dette en av mine favorittblomster.....
Tenk at en sånn liten knopp forvandler seg til dette på bare noen timer.... Majestetisk!
Det var ikke bare undertegnede som ble i ekstase over å se de store blomstene her om dagen. Røveren ble så glad at han begynte å løpe som en tulling rundt på plenen!!! :)
Vel, det var kanskje ikke peonene som trigget akkurat dette anfallet, men vi kan jo late som om det var det.... Om du ser godt etter, så ser du kanskje at han smiler også!! ;)

Nei, nå må jeg løpe ut igjen, kitting pågår ute i stallen - og det blir så pent så!

Ha en fin kveld dere også!!

2 kommentarer:

  1. Haha...jeg ser for meg den lille røveren ligge i jordbærkassen og nyte livet, og der hvor han så elegant strekker på hodet for å bite over et saftig bær som husmor og husfar har ventet lenge på å få spist selv..haha ;-)

    SvarSlett
  2. Ja det er en liten luring....
    Og som du ser så ler han litt selv også!! ;)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)