INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Adventskalender

Dagene går unna og om 20 dager er det advent(!!!)
Så her kommer et lite kalendertips! Eller ''adventsstaketips'' om du foretrekker det. :)) Adventstallene på bildet kommer fra IB Laursen, og trenger ikke nødvendigvis hvert sitt lys, om du synes det blir for mye. Hva med å kjøpe et svært kubbelys, hvor du fester alle fire. Tallene kan festes med knappenåler i lyset og kan jo henge i ulik høyde, slik at du brenner deg nedover, fra 1 til 2 og 2 til 3 osv.....
Her har jeg hengt alle fire opp på lyset med hyssing, som også kan brukes! Har alltid likt kombinasjonen sølv og hvitt, men nå synes jeg at hvitt og gull er nesten finere. Det går vel i bølgedaler vil jeg tro. Smaken forandrer seg jo hele tiden! :)

Fin onsdag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Jeg kjenner julegleden vokser i takt med dere som blogger om jula:)) Var innom butikke din i dag. SKulle til veterinæren i rissa og hadde satt av 10 minutter til å hilse på deg...men du var ikke der!! La igjen hilsen til damen som passet butikken:) Bedre lykke neste gang.....og det var myyye lekkert der ja.
    Snakkes senere da:)
    Fin kveld til deg, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Å nei! Dro fra jobb litt over ett i dag! Det var synd!! :( Du får ta litt juleshopping i Rissa en gang før jul vettu! ;)) Og da må du ta med Major'n inn, så jeg får hilst på'n! :D

    Klem

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)