INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

søndag

Tankefull

Denne helgen ble liksom ikke helt som vi hadde tenkt.
Hadde store planer om maling og snekring i gjestehuset, men det ble heller en helg for ettertanke.....
Livet er virkelig en gave. En gave vi ikke skal ta for gitt!!!
Selv har jeg gitt en gave til kreftforeningen denne helgen, og håper flere vil gjøre det samme. Sjekk ut www.rosasloyfe.no for mer informasjon.
Brystkreft er noe som kan ramme oss alle. Brutalt og urettferdig!

Livet er sårbart - ta vare på det!!

I morgen kommer noen bilder fra gjestehuset igjen, jeg lover.
Ellers vil jeg også gratulere verdens tøffeste Ask Eidur med dagen i dag!! Hipp hurra for jubilanten!! ;D

5 kommentarer:

  1. Skjønner du har hatt ei lite gledelig helg. Livet er ikke for amatører til tider. Ta godt vare på deg selv og de rundt deg. Ja, livet må leves mens vi lever!!
    Jeg har gitt mitt bidrag til sløyfeaksjonen!!
    Varm klem til deg......

    SvarSlett
  2. Takk for hilsen til yndlingsgutten:)

    Ellers deler vi nok en del av de samme tankene om dagen, tårene renner innimellom og følelser og tanker speiler årstiden; mørkt, fargeløst og ustabilt.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)