INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Travelt opptatt!

Med utpakking av dagens leveranse!
Ca 2 meter med varer. Ikke værst på en helt vanlig torsdag! ;))
Dagens leveranse kommer fra Lisbeth Dahl. Julepynt og julegaver til mor og datter, søster, tante, svigerinne og venninne. Utrolig masse lekkert! Forresten så finner du gaver til prinser og prinsesser også! Her er det bare å følge med fremover! :))

Ellers må jeg også gratulere min egen supermann med dagen også. Hipp hurra! Kaaaanskje jeg gidder å bake deg en kake etter jobb, kanskje! :D *smask*

Fin torsdag alle sammen!

5 kommentarer:

  1. SPENNENDE!!
    Og gratulerer med husbonden! Syns nok han fortjener ei kake;-)
    Ha en fin dag med utpakking!!
    klem

    SvarSlett
  2. Spennende! Har jo jul flere ganger i året du!!

    Gratulerer med Supermannen. Ta vispen i handa og forkleet på, for kake, ja det må han få ;D
    (hoho)

    SvarSlett
  3. Grattis med handymainn din Linda!
    ps.Dæm har kake på Prix å;)

    SvarSlett
  4. Grattis til superhandyman:) Kake må du lage..du kan også kjøpe pene blomster til ham....da blir han vel glad, hehe:))
    Får se om vi tar turen igjen, veldig OK vetrinær dere har i Rissa iallefall!! anbefales.
    Major blir IKKE med inn på butikken. Mulig du har ulykkesforsikring på varene dine men jeg tar ikke sjansen. 40 kg overlykkelig boxer passer ikke inn der, ganske enkelt:)
    God feiring, klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. Supermannen takker og bukker for gratulasjonene! Det ble desverre ingen kake i går, men middag det fikk han! Satser på å være god samboer i kveld og lage en av de 1-2-3 kakene fra toro! ;))
    Trenger ikke å gjøre det så veldig avansert... :D

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)