INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Litt mer informasjon...

Husene fra Walther ble virkelig en HIT!
De aller minste husene er snart forsvunnet alle sammen.
Vi har noen få igjen av de minste sylinderformede på innlegget under (dia: 6,5 cm H: 20 cm) og de aller minste firkantede gikk faktisk samme dag som de kom. Alle husene kan henges opp, store som små. Det minste på bildet under her har vi noen få igjen av, men de andre finnes fortsatt i butikken. Det største med hjertene er på, er også en lykt med veggfester i bakveggen. Da kan du for eksempel henge det på veggen ved ytterdøra! Kjempe fint, og det rommer to middels store kubbelys om du vil. Det er ca 50 cm høyt.
De største sylinderformede husene, med stjerner på taket måler 9,5 cm i diameter og er 23 cm høyt. Husene bak er kvadratiske og måler cirka 12x12 cm og er ca 20 cm høye. De er nesten identiske med det lille i front! Alle er kjempe fine, og sammen kan de danne en liten ''harmonisk'' landsby om du vil! ;)

Skal i løpet av morgendagen sjekke om det er mulig å supplere med flere, men lover ingenting..... Dersom det er noe du lurer på må du gjerne ringe eller sende en mail. Kontaktinformasjon finner du i sidefeltet, og på Facebook.

Her i huset har jeg endelig fått pyntet litt til advent i dag. Ikke så mye, men en julelysestake, noen kuler i fattigmannsølv, og i kveld skal jeg sy ferdig mine nye kjøkkengardiner så jeg får hengt opp de også! Koselig!

Ha en fin onsdagskveld alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Takk for info....sender deg mail:)

    SvarSlett
  2. Så dyktig du er, kommer du og pynter litt her også? Jeg lever i forvillelsen om at det er lenge til advent ennå..

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)