INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Snart snart snaaart!

Det ligger an til stormende jubel denne uka, når Walther og co endelig kommer til Himlingen!! Tollet inn forsendingen i dag, så rent teoretisk skal de være her torsdag eller fredag.... Å, som jeg gleder meg! ;D
Herlig julepynt, og selvfølgelig de fineste lyshusene.
Det siste året har det kommet en god del reproduksjoner på disse husene, men jeg synes selvfølgelig de orginale er finest!
Ekte vare er, nesten uten unntak, best! :)
Tror bildene skal være klikkbare.
Skjønner ikke hvorfor de ble så små...??
Bildene er hentet fra Walther og co's hjemmeside. Her kan du gå inn og se selv - og bli inspirert!!! Skal selvfølgelig varsle dere med en gang de kommer. Ser ut til at de har blitt veldig populærer de siste årene, så om man vil sikre seg de beste, bør man være raskt ute. For å være helt sikker, selvfølgelig! :)
Selv har jeg tenkt å lage en liten by inne i gjestehuset. Det tror jeg blir ordentlig koselig!
Snakker om gjestehus. Nå er middagshvilen ferdig - her skal det males!!! Snaaaart ferdig!! ;)

Fin tirsdagskveld til alle som er innom!!

3 kommentarer:

  1. Iiik...får du inn lyshus....guh...det står på ønskelista mi..høyt opp også!!
    Bildene er ikke klikkbare...de ble små ja. Må ha noe med oppløsningen der du lånte de.
    Maler jeg også men er ferdig...med rommet til MAjor ja. Nye prosjekter er under planlegging:)
    Ha en fin kveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. C'ant wait!!! Har ryddet plass på peishylla for leeeenge siden, der blir det nok en liten "juleby"!!
    Ha en fin kveld!!
    klem

    SvarSlett
  3. Gleder meg til vi kan legge arbeidsbuksene på hylla snart, så vi får tid til å drikke litt kaffe! :o)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)