INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Utålmodig....

Kjenner det på kroppen, at jeg liker ikke å vente.
Sporet varene fra Walther og co, og det skal litt mer enn god timing til, for at jeg har de her i morgen ser jeg. Trenger i såfall et mirakel!! Men jeg er jo som vanlig optimist, og sier at de skal være her før helga, altså... ;)

I morgen er det jo fredag igjen..... (!!!)

Begynner ellers å få litt ''malealbue''... Det er litt det samme som tennisalbue, bare at man får det av maling, istedet for tennis. Men det skjønte dere helt sikkert! :)
Jeg ser heldigvis en ende på det snart. Supermannen er snart ferdig med listing av vinduer og dører. Begynte å skrape og pusse vinduene på innsiden i går, men det kan se ut som om jeg må vente med malinga der til våren. Har nemlig et kondensproblem. Dvs. at det dugger på innsiden, og det iser dermed på glasset. Får ikke tørket de helt opp, så da får de bare være litt shabby chic frem til vårsola tørker opp. Noe å se frem til det også.

Bilder kommer når det begynner å ligne på ferdig! Snart! :)


Ha en strålende dag!

5 kommentarer:

  1. Venting er det verste...men de er sikkert like rundt hjørnet skal du se ;)
    Jeg gjorde meg ferdig med julekalenderen til Ayla idag...så nå kan advent bare komme.
    Hurraa ;D

    SvarSlett
  2. Gleder meg til den 18. des:D

    SvarSlett
  3. Venting er vel ikke det beste for oss damer...men når man venter på noe godt...osv.:)
    Gleder med til å se resultat av all malingen din...
    Klemmer fra Katharina

    SvarSlett
  4. Og så kom de til helga allikevel!!! ;-)
    Gleder meg til å gå på jobb i morgen!
    Ha en fin kveld Linda;-)
    klem

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å se:) Men pass på armene...å male kan ta på!! Jeg har et møbler jeg skulle kasta meg over + furdørene....usj....noe skal man bruke fritiden på:))
    Håper varene kom i hus!
    Klem fra meg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)