INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Travle dager...

Dagene går så utrolig fort og døgnet har desverre ikke nok timer!
Det er kanskje sånn det skal være?
Er jeg ikke på jobb, så er jeg ute å snekrer og maler og kjører rundt som en gal etter ting jeg trenger, og har ikke vært inne før 23.00 en eneste kveld de siste 14 dagene! Arbeidet betaler seg litt etterhvert også, så alt ordner seg for snille jenter. ;)
Nå er i hvertfall låvegulvet i boks, vinduene er ferdig kittet og malt, jeg har fått meg en gammel, superfin vedovn samt masse annet jeg har tenkt å bruke som innredning i gjestehuset! Jeg er superfornøyd med mitt nye gulv, selv om det må skrubbes og pusses og etterbehandles! Etter å ha pusset opp de gamle vinduene våre er jo dette en drømme jobb! :)
Håper og tror at det blir like bra som jeg har drømt om.....
Har ellers dukket opp en del nye prosjekter underveis - men det er jo helt normalt, i hvertfall hjemme hos oss! Nå planlegges det også drivhus, stakittgjerde, levegger, ny steinplatting +++

Hvordan i all verden skal jeg rekke alt før snøen kommer?
Spørs om jeg rett og slett må begynne å innse mine egne begrensninger... ;p
Her i butikken skjer det jo masse også, med innkjøp, nye varer, nye leverandører, sommersalg også Rissa martnan i morgen da!!
Kommer du innom butikken i morgen kan jeg friste med dette:

-70% på en mengde varer
-20% på Nora Norway
-10% på høstnyheter fra Noa noa og Saint tropez!!!

I tillegg har det jo kommet en del nyheter, både på kles- og interiørfronten. I dag har jeg blant annet pakket opp en hel palle med varer fra Lisbeth Dahl og Part two.
Kanskje finner du antrekket til kveldens festligheter også!

Se innom oss i morgen da vel! :)

1 kommentar:

  1. eller i dag, som jeg gjorde;) men nå har du jo stengt- fnis:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)