INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag

Messe

Da er jeg tilbake fra messehelgen i Oslo og Lillestrøm!
Har sett utrolig masse fint, og er pakket med inspirasjon når det gjelder både interiør og mote.
En mengde varer er bestilt til butikken, fra både gamle og nye leverandører. Ååå som jeg gleder meg til å få det i butikken. Interiøret kommer fint fordelt over hele høsten, mens klærne må vi desverre vente på, heeelt til januar, februar og mars.
Men, den som venter på noe godt... ;)

Har hatt litt opplastingsproblemer siden jeg kom hjem, så bildene jeg tok i helgen får komme senere.
Her får dere derfor et bilde fra IB Laursens hjemmeside i stedet.
De hadde mye spennende å vise frem, som vanlig! :)

Hva er det forresten med disse danskene, de er jo så forbasket flink på dette med design!! ;p
Sitter nå med en haug papirer, bilder og kataloger, etter messen.
Mye å gå i gjennom, men det er jo bare kos..... ;)

Håper alle har hatt en fin start på den nye uka!

1 kommentar:

  1. Kan tenke meg det var mye fint og se ja:) Sikkert kjempegøy å være på messe å få sett alt det fine man kan ta inn:)
    Ha en fin mandag videre:)
    Klemmings:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)