INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Merkelig...

Sitter her og planlegger årets jul og diverse innkjøp!
Rart, ettersom folk løper forbi her med sandaler og badetøy....
Jeg skriver selvfølgelig ikke dette for å gjøre dere deprimerte, men for å gjøre dere oppmerksomme på at det finnes bare så utrolig masse fin julepynt!!! :))
Nesten sånn at jeg gleder meg litt også...

Vel, det er heldigvis en stund frem i tid, så hopp i badebuksa og sandalene dere også og nyyyyt det deilige sommerværet!! :)

Ha en fin ettermiddag!!

1 kommentar:

  1. Juhu...jeg vil ikke tenke på jula enda:)) Men merker det går i retning høst.
    Skal si regnet kom med brask og bram idag.
    Riktig god helg, klem fra meg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)