INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag

Høstnytt!

Her kommer det noen bilder av det som har kommet fra Noa noa de siste dagene....
Autumn 2010.
Den nye rosafargen, mood, er bare helt fantastisk! :)
Dette skjørtet kom tidligere i sommer, i brunt. Supermyk cord og fin fasong!
Ny jakke. På en måte litt "quiltet" om du forstår....
De nydeligste luene med paljetter og fleece på innsiden! Me like! :)
Jeg er en skikkelig lue person, og bruker lue hele vinteren gjennom. jeg må innrømme at lua brukte jeg i år, nestene ut Mai. Haha! Kastet vel lua omtrent samtidig som longsen tror jeg....
Denne herlige omslagsjakken er bare super fin!
Faktisk deilig å være tilbake på jobb igjen.
Trodde det skulle bli mye vanskeligere å komme meg opp i dagtidlig.....

3 kommentarer:

  1. Du er ikke alene om å bruke longs og lue til langt ute i mai:))
    Lua var råfin!!
    Tenker det er godt å komme igang igjen:)
    Ha en mandag, klem:)

    SvarSlett
  2. Høsten har alltid mange fristelser i klesbutikkene. Men dere har vel shoppet fra dere i London kan jeg tenke meg;)) Må komme innom deg snart på jobb. Blir kanskje neste uke - sier ifra jeg , kanskje jeg kan ta med meg en kaffe til oss?

    Fin uke Linda!

    SvarSlett
  3. Skjørtet var nydelig! Blir nok en stor favoritt i høst!!
    Han en fin dag!
    Klem Heidi.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)