INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

lørdag

Lørdag!

Plutselig lørdag igjen!!
Første uken på jobb har gått superfort, og jeg kjenner det er godt å komme tilbake til hverdagsrutinene igjen! :)
Her i butikken skjer det masse for tiden.
To nye leverandører er på tur inn, høstkolleksjonene har begynt å ramle inn dørene her samt at Rissa martnan og Gave og interiørmessa på Lillestrøm nærmer seg!!
Spennende tider skal jeg si deg!
Den norske Moteuka går av stabelen neste uke, men jeg har desverre ikke tid til å delta, så da slår jeg heller to fluer i en smekk og tar disse utpakkingene dagen før interiørmessa! :) Gleder meg!!

Når det gjelder de nye leverandørene vil jeg ikke røpe for mye, men her kommer i hverfall to bilder fra deres hjemmesider! ;)
For dere som følger litt med ute i den store interiørverden kjenner kansje igjen produktene....
Kan ellers fortelle at vi har senket prisene ytterligere på sommervarene i butikken!
Nå gir vi 40% på alt av sommerklær!
Vi har fortsatt mange fine sommerkjoler hengende på stativene, og kommer du innom oss gir vi deg gjerne tips til hvordan du kan bruke kjolen din til langt utover høsten!! :)

Ønsker dere alle en fortreffelig lørdagskveld!!
Selv skal jeg på westernfest til min kjære storebror! :)

3 kommentarer:

  1. Nei, det er nok ikke greengate.... Håper du ikke ble altfor skuffet! ;)
    Det er selvfølgelig noe myyye bedre! Hihi!

    SvarSlett
  2. Spennende Linda! Håper du koste deg på westernfest , og ikke ble lassofanget av Lucky Luke. Travle dager her i Stadsbygd men kommer plutselig på Himlingen besøk en dag;)

    Ha en fin ukestart!

    Klem!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)