INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Nytt bord!

Ny uke, nye prosjekter!
Da jeg som oftest har tusen forskjellige prosjekter og planer i hodet på en gang, har jeg nå bestemt meg for å konsentrere meg om en ting av gangen.
Dette er faktisk noe enkelte må lære seg...
Og med enkelte mener jeg selvfølgelig meg selv! :)

I går bestemte jeg meg for at fra nå av skal jeg fullføre ting, før jeg begynner på noe nytt - og begynte dermed å se meg litt rundt på alt jeg har liggende. En stol her, et gammelt vindu der og noen gamle bordbein på gulvet under kappsagen... Sånn er jeg.
En samler. Jeg har alltid en plan med det jeg henter hjem og tar vare på, det må bare ligge en stund før jeg gidder å begynne med det.

Etter å ha spekulert litt for meg selv, bestemte jeg meg tilslutt for at nå var det kanskje på tide på gjøre noe med de bordbeina!
De beina har jeg hatt en stund, og tilhørte tidligere et "gammelt" kjøkkenbord! Gammelt i gåseøyne = 90 tallet... :)
Noen cm kortere, og de ble akkurat passe som salongbord.
Gammelt plank fra låven ble til en litt grov, værbitt bordplate.
Perfekt salongbord til gjestehuset!
Nå gjenstår bare å se om det tåler å bli danset på! :)
Noen som melder seg frivillig??
Må si meg ganske fornøyd med resultatet!
Nå høres det kanskje ut som om dette var gjort på et blunk, men neida! La deg ikke lure!
Tror jeg brukte noe som 3-4 timer, og da hadde jeg på forhånd forespeilet en halvtime liksom... Haha! Meg i et nøtteskall...

Uansett, et prosjekt mindre på tapeten! Kun 999 igjen... ;)

Senere i dag skal jeg prøve å få vist frem litt av det som er kommet inn på Himlingen i løpet av forrige uke! Så følg med....

6 kommentarer:

  1. Jeg vet om noen som sikkert vil teste bordplata;)

    SvarSlett
  2. Gammelt fra 90-tallet?? hehe:))

    Bordet så flott ut:) Bedre å danse på bordet enn å havne under iallefall:)

    Jeg er en dårlig samler..heller motsatt. Lykke til med nye prosjekter:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Flinke Linda. Det ble kjempefint =)

    SvarSlett
  4. Flott bord! Gleder meg til å se gjestehuset deres!:-)

    SvarSlett
  5. Takk Siv!
    Tror kanskje bygginga går en anelse raskere hos dere, men møbler det må man jo ha! ;)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)