INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

søndag

Tilbake til virkeligheten!

Og plutselig var jeg tilbake...
Ble en liten bloggepause i uken som gikk, men nå er jeg tilbake igjen, og i morgen er det tilbake til virkeligheten igjen!
Årets ferie er straks over, og butikken og pliktene kaller!

Har virkelig hatt en fin ferie hjemme på gården, og jeg har fått gjort masse, samtidig som jeg har slappet av.
Vi har begynt å bygge gjestehus i hagen, stallen/låven er nesten ferdig, diverse hageprosjekter er påbegynt og noen er ferdigstilt!
Deilig med alt som er unnagjort! :)
Som avsluttning på sommerferien tok vi like gjerne en liten tur til London i helgen, sammen vår gode venninne, Hanne.
En helt fantastisk weekend med god mat og vin, trivelig selskap og masse shopping! Det var litt trist å reise tilbake i dag, men det var selvfølgelig deilig å komme hjem igjen. Takk Hanne for en fabulous tur, jeg drar gjerne tilbake når det plutselig passer sånn!!! :)

Nå når ferien er unnagjort blir det selvfølgelig litt mer blogging fra butikken igjen også, for dere som er mest interessert i det..... Høstklærne er jo på tur inn til butikken igjen, og her er det bare å glede seg på MASSE lekkert skal jeg si deg! :)

På bildet over ser dere noen store steinheller som vi har hatt liggende siden vi reiv den gamle smia på gården. De skal nå få tjene som gangsti inn til gjestehuset fra gårdsplassen. De er kjempe tunge, så de vil nok ligge stødig mange år frem i tid.
Som du kanskje ser så ble ikke plenen vi sådde tidlig i vår helt vellykket(!), så det spørs om vi ikke må fylle på litt ny, frisk jord for så å så helt på nytt.... Jeg har vurdert å få laget meg en portal for klatreroser helt i starten på stien, og jeg fikk ikke mindre lyst når jeg så denne tidligere i dag! :)

Eller, hva tror dere??

2 kommentarer:

  1. Selv takk, Linda. Bedre reisefølge skal man lete lenge etter:D

    SvarSlett
  2. London og shopping...herlig....
    De steinhellene så bare helt supre ut...jeg er "steingal" har bært så mye stein, både her og på hytta...utrolig flott det blir av stein:)
    Plena blir bra den sjøh! Start med kalk til våren og deretter masse gjødning, alt under regnvær. Skal love deg det gror.
    Jeg er veldig fornøyd med portalen, har vel ikke så mye si hvordan den ser ut. Planen er at den skal dekkes med blomster:) Kom 2 blomster idag:)
    Artig at du linket meg:))
    Lykke til med start på jobb og høstens nyheter..kommer vel innom:)
    Klemmer til deg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)