INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Portobello market

Er du glad i antikviteter og små duppedingser, som meg, anbefaler jeg en tur til markedet i Notting Hill dersom du skal til London. Her finner du alt mellom himmel og jord!!
Dersom du også er vant til svenske loppiser og norske bruktmarkeder, vil du kanskje synes at prisene er litt stive, men er du heldig kan du kanskje gjøre deg ett kupp! Dessuten er sjansen for å finne noe unikt større der, enn her hjemme, utvalget var nemlig svært....
Minuset med hele markedet var folkemengden! Og da det i tillegg begynte å dryppe litt fra himmelen, og alle slo opp paraplyene sine..... Da følte jeg meg litt klaustrofobisk, men jeg overlevde heldigvis! ;))
Neste tur blir nok lagt utenom turistsesongen, for å si det sånn........
Samt at det blir tatt ut mer kontanter, for noen kortterminal var bortimot umulig å oppdrive.
I tillegg blir skotøyet bedre planlagt, behagelige, men høye.
Det er viktig å komme seg litt opp i høyden tror jeg.
For et bedre overblikk! :)
Ville bare dele dette tipset og disse bildene med dere i dag!
Har du ikke vært i London, anbefaler jeg det på det sterkeste! Dette var virkelig en helg etter min smak!
Tror ikke jeg klarer å vente så veldig lenge før jeg bare tilbake igjen...... ;)

4 kommentarer:

  1. Åhh..jeg vil også dit!..med tomme kofferter og lomma full av cash..haha...d hadde vært noe ;))

    SvarSlett
  2. Gi beskjed da, så blir jeg med!!! ;D

    SvarSlett
  3. Kan tenke meg dette var litt av en tur:) Ser ut som du har reisefølget klart:))
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  4. Kan absolutt anbefales ja! Utrolig mye fint, men noe stive priser. Men det er mulig å prute! Skulle hatt med lastebil!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)