INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Falby til Himlingen

Fikk akkurat telefon fra transportfirmaet om at varer fra en av de nye leverandørene er på vei opp fra Danmark... Dermed klarer jeg selvfølgelig ikke holde munn lenger, og kan røpe at det er Falby!! ;)
Du har kanskje lagt merke til de søte kaffekrusene deres i spreke farger og mønstre med koselige tekster som "Kaffesøster" og "Hjertevenn" på.
Falby fører produkter i typisk dansk sommerhusstil, til ute og inne bruk....
Gleder meg veldig til å få det i butikkhyllene!!! :)
Er det ikke deilig med litt sommervarme nå??
Dere skal se at vi får en perfekt avsluttning på sommeren nå i August!! :)
Sjekk ut Falby her - de har også en norsk blogg her!
Ha en fin dag!!! :D

3 kommentarer:

  1. Det blir spennende...bare jeg kommer meg til butikken:)) Her går dagene unna, all ledig tid brukes til å få esker og møbler inn i huset...så er det jobbing, barnehage og ...SKOLESTART for storjenta i morgen:)

    Klem fra mæ:)

    SvarSlett
  2. Herlig...
    Ja nå nyter vi sommerværet...sent men godt:) Måtte faktisk ty til skyggen i dag. Til og med her, var det utrolig deilig varmt:)
    Ha fine dager, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Hei Linda!Det der ser spennende ut:-)Jeg tar en tur snart ja!:-)
    Hilsen meg:-)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)