INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

lørdag

Martna'n

Årets martna ble til tross for regn, vellykket tror jeg!
Masse folk har besøk meg i butikken i dag, og menger med sommerklær og annet nips er forsvunnet fra hyllene....
En utrolig morsom dag i butikken!
Alle sammen er så blide, trivelige, kule og snille! :)
Blomster til alle mine kunder og blogglesere i dag!
Blir så glad og stolt over all positiv respons og skryt dere gir.
Uten dere hadde det jo verken vært noen blogg eller butikk!! ;)

Nå tar jeg helg. Føler meg litt som et slips! Haha

Ønsker dere en fortreffelig aften, med og uten DDE!! ;p

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en superlørdag:) Så bra!!
    Akkurat kommet hjem fra hytta, kosa oss til tross for regnet. Men ultragodt å komme hjem:)
    Nyt søndagen, klem fra meg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)