INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Tilbake!

Da var jeg tilbake igjen, fra en liten, men deilig ferietur til Dublin!!
Er ikke så ofte vi unner oss turer til det store utland, da vi er forholdsvis travle med to butikker, oppussing og alle dyrene hjemme, men på flyet hjem på søndag var vi enige om at vi måtte ikke vente så altfor lenge før vi tok en tur igjen! :)
Det var utrolig godt å komme seg bort noen dager og tenkte på noe annet....

På kun 3 dager føler jeg at jeg har fått oppleve utrolig mye av det Irland har å by på, og kan blant annet nevne riverdance, hundeveddeløp, irsk musikk, fantastiske hager og bygninger, samt det gode publivet, som selvfølgelig innebærer en god del guiness og whisky!! ;)
Kommer til å fortelle mer om turen i et senere innlegg, hvor jeg viser noen av de hundre bildene jeg knipset i løpet av helgen... :)

Nå er jeg i allefall tilbake i butikken *deilig* og her har det kommet en del varer i løpet av helgen!!! :)
Bilder av dette kommer selvfølgelig også...

2 kommentarer:

  1. Velkommen hjem, snuppa:) Gleder meg til å se bilder og høre om turen.

    SvarSlett
  2. Hørtes deilig ut:) Ikke ofte vi heller er på slike turer....
    Fare for sol her:)
    Ha en flott dag. Blir kanskje Rissatur på oss på fredag, da kommer jeg innom:)
    Klemmer:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)