INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Inspirasjon

Har i dag lett etter litt inspirasjon til det påbegynte gjeste/sommerhuset vårt på nett! "Tomten" er klar, og grunnarbeidet godt i gang, og jeg må innrømme at jeg begynner å blir ivrig etter å starte med byggingen. Har lenge hatt det klart inni hodet, hvordan det ferdige resultatet skal bli, men som min kjære sier (faktisk ganske ofte) så er det litt mer med det enn jeg tror.... Som da jeg for noen dager siden sa:
Oi dette går jo fort, kanskje det blir ferdig innen vi går ut i ferie!!! *kremt* Dette er ikke et byggesett fra plantasjen! ;)
Haha! Jaja! Det blir i hvertfall ferdig i løpet av sommeren!!!
Det er ikke noe galt med å være litt optimistisk! ;)

Her kommer dagens inspirasjonsbilder!


Har lenge drømt om en daybed fyllt med dyner og puter, hvor jeg kan slappe litt av etter middagen og kanskje ta en liten høneblund! Sukk! Var ikke den nederste sengen fin!? ;)

Flere bilder kommer.....

1 kommentar:

  1. Så fine bilder...synes du skal fortsette å være optimist. Vi damer har vel en tendens til å mene at ting kan gjøres ganske kjappt....og mange ganger KAN det faktisk det. Koselig å følge med videre på dine planer:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)