INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Lopper i blodet!?

Nå er loppesesongen endelig kommet i gang der borte, i vårt vakre naboland!! Og jeg er på vei! :)) Jeg vet akkurat hva jeg skal lete etter, og hva jeg skal ha. Jeg er en samler! Jeg samler på alt fra knapper og blonder til fajanse og krystall. Det trenger nødvendigvis ikke være store tingen, men finner jeg det riktige, ja da er jeg kjempefornøyd. Og om du tilfeldigvis treffer meg der borte er det ikke sikkert jeg ser deg heller, mens jeg tråler hyllene fra gulv til tak! :)

Jeg har lengtet sånn etter vår lille stuga der borte, og nå skal jeg endelig få se den igjen. Det blir et lykkelig gjensyn, ikke bare med stugan, men med min kjære morfar som har ventet og ventet på oss gjennom hele den lange vinteren... :)
Våren og sommeren er jo så deilig der borte.... Utenfor stugan vokser det blåveis og hvitveis tett i tett, og vi er omringet av høye bjørkestammer så langt øyet kan se! Trivsel!!!
Damen på bildet, er et loppefunn for noen år tilbake.
Hun henger så fint inne i spisestuen vår hjemme.
Hesten og rosen er som en liten bonus, jeg som elsker begge deler - så for meg er dette det vakreste bildet i verden...
Og ikke minst ett kupp!! :)

Ha en strålende fin pinsefeiring alle sammen!! ;)

3 kommentarer:

  1. Hei!! Takk for hyggelig hilsen!! Setter pris på det. Tenk, da har jeg i alle fall gjort ett menneske glad i dag :-O
    God pinse til deg
    Kristin

    SvarSlett
  2. Så nydelig det bildet var. :) Mye fint i bloggen din. Fant deg via Kristin. Kom gjerne innom hos meg på bloggen Husfruas Memoarer.

    SvarSlett
  3. Ja, følg gjerne med !!
    Fin blogg du har:-)
    Ha en fin dag
    Kristin

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)